poniedziałek, 30 grudnia 2013

Głosowanie na Inspiracjum miesiąca - informacje

Wpadłam na pewien pomysł i myślę, że to ciekawa opcja. Mam zamiar organizować "Głosowanie na Inspiracjum miesiąca", pojawi się ono także teraz, mimo że powstało niewiele numerów. Poprzez głosowanie będziecie mieli okazję wybrać swoją inspirację miesiąca, czyli zestaw który najbardziej pobudził Was do tworzenia własnych stylizacji. Co Wy na to? Numer, który zwycięży zostanie umieszczony w odrębnej zakładce.

+JUŻ JUTRO WYNIKI KONKURSU Z KARNAWAŁOWYM ZESTAWEM, MOŻECIE ZGŁASZAĆ SIĘ DO PÓŁNOCY
+SZYKUJĘ DLA WAS KOLEJNY KONKURS Z OKAZJI 200 OBSERWATORÓW


Już dziś kolejne numery Inspiracjum, jak myślicie, kto pojawi się w roli gości?
Kogo chcielibyście tutaj zobaczyć?

12 komentarzy:

klaudialigenza pisze...

Fajnie ja jestem za :)

justbreathing18 pisze...

Bardzo dobry pomysł, czekam na konkurs ;)

Emo-niunia- pisze...

A ja bardziej niż na konkurs czekam na dalszy rozwój bloga :>

Hailey.An pisze...

Fajny pomysł. Już się nie mogę doczekać. Z konkursu też się ciesze.

AnnDoll88 pisze...

Cieszę się że trafiłam na ten blog, jest zupełnie inny niż pozostałe o stardollowych stylizacjach. wszystko dopięte na ostatni guzik i pięknie zaprezentowane :)

adusiaczek G pisze...

Super.

adusiaczek3

fidespero. pisze...

świetny pomysł ;)

the_gusty / jagodzianka911 pisze...

Super pomysł !

Paulina Raczyńska pisze...

Jak dla mnie super pomysł :)
DzikaNaomi

888kamila pisze...

Super :)

Paulina | Diana.Miss2 pisze...

Bardzo dobry pomysł :)

Paulina | Diana.Miss2 pisze...

Bardzo dobry pomysł :)