poniedziałek, 30 grudnia 2013

INSPIRACJUM #7

Co myślicie o tej intensywnej i fluorescencyjnej propozycji użytkownika MeLolitka? 

Praca nad kolejnymi wydaniami wciąż trwa! Obecnie posiadam już 14 numerów. Sama również stworzyłam dla Was kilka stylizacji, aby nie przytłaczać Inspiracjum nadmiarem gości. Wciąż możecie zgłaszać się na gg (robię spore zapasy, gdyż w styczniu mam sesję i raczej rzadko kiedy będę tutaj zaglądać; oczywiście zaplanuję masę postów z wyprzedzeniem, tak aby widniała tutaj przynajmniej jedna inspiracja dziennie).

26 komentarzy:

Sonia OStardoll pisze...

Torebka z DvF jest boska!!!
Soniass999

Anonimowy pisze...

To pierwsza z inspiracji, która do nie nie przemawia :(

Michalina (Badscere) pisze...

Muszę iść do Riviery po okulary..

k lewandowski pisze...

sorki ale jak do tej pory najgorszy kolaż na tym blogu

Rose4400 pisze...

Ładnie :)

Hailey.An pisze...

Top z antidote jest boski. Ogólnie całe zastawienie mi się podoba

Hi.....angel pisze...

Mi tam się baaaardzo podoba.

klaudialigenza pisze...

Genialne *-*
Super neony. Koniecznie muszę kupić okularki :D

nivea11 pisze...

Chyba jedyna jaka mi się do tej pory podoba :)

fidespero. pisze...

śliczne spodenki :) zestaw ładnie dopasowany :)

Emo-niunia- pisze...

Kolorek boski.

adusiaczek G pisze...

O.o świetnie!

adusiaczek3

Stefan Batory pisze...

jak mala dziewczynka
anska2002

Uplooad / pawelosieczowa pisze...

Ładny zestaw.

Aga137 pisze...

Super zestaw :)
Anna-just77

the_gusty / jagodzianka911 pisze...

Śliczny zestaw ! ;**

radioactive pisze...

Jak dla mnie za dużo wszystkiego. Jednak innym może się podobać. Liczy się pomysł. :)

NaTaLkA2o0o

księżniczka magdalenka pisze...

świetny pomysł!
madzialenka13.

pinia18 pisze...

Idealnie

pinia18 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Nicole Canty pisze...

Świetne kolory !

emilia kowalska pisze...

super

Paulina Raczyńska pisze...

Wow, cudowne zestawienie! Szczególnie podobają mi się top i buty, poezja ♥
DzikaNaomi

Patrycja S. pisze...

fajny zestaw ale mam z niego tylko marynarkę, pierścionki i naszyjnik
stardollxgiirl

888kamila pisze...

Genialny zestaw! :)

Paulina | Diana.Miss2 pisze...

Kocham ten zestaw!